Selecteer een pagina

Klachtenbehandeling

Duurzaam Energiezorg streeft er naar de nodige gegevens en wensen van onze klant te verzamelen voordat een offerte of energieovereenkomst op maat wordt aangeboden.

Mocht u toch niet tevreden zijn over onze dienstverlening, dan kunt u een klacht indienen. Wij vernemen dan graag van u wat er niet is goed gegaan.
Bijkomend kunnen we hierdoor onze dienstverlening mogelijk verbeteren.

Klachtenmelding

Wij wensen graag een tevreden klant. We spannen ons  in om uw klacht op een goede en snelle manier op te lossen. 

Ons doel is  binnen 5 werkdagen uw klacht in behandeling te nemen en tot een passende oplossing te komen.
Indien nodig zullen wij telefonisch of via e-mail contact met u opnemen om uw klacht te bespreken.

Om uw klacht op een goede en vlotte manier  te behandelen, vragen wij de onderstaande gegevens per e-mail te sturen
aan info@duurzaamenergiezorg.nl:

  • Uw naam
  • Uw bedrijfsnaam (indien van toepassing)
  • Het leverings- correspondentie- en email adres
  • Welk product of dienst het betreft
  • Datum waarop  het product of dienstververlening overeenkomst is tot stand gekomen
  • Een zo duidelijk en uitgebreid mogelijke omschrijving van de klacht 
  • Alle mogelijk relevante documenten (als bijlagen toevoegen)
  • Het telefoonnummer, dagen en tijdstippen waarop u op werkdagen bereikbaar bent tussen 9.00 en 17.00 uur.